onsdagkväll

När jag nu precis skulle in i badrummet och borsta tänderna så funkade inte lampan! PANIK! Men sen kom jag på... att jag gärna hade kunnat tänka mig ett nytt badrumsskåp. Så vi började direkt leta efter ett nytt på nätet. Efter en stund gick jag ut i köket och då var det släckt där med. Alltså hade en propp gått. Så då blev det inget nytt badrumsskåp men då sparade vi ju de pengarna!

Jag har varit duktig och lagat riktig mat nu ett par dar. Jag gjorde spagetti och köttfärsås! Spagetti till Frans och lite aldente vitkål till mig. Det var faktiskt gott. Någon timme senare satte jag igång och bakade lchf-bröd som blev väääääldigt gott. Ska lägga upp en bild på mitt fantastiska bakverk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0