hejhej

Har jag sagt det att jag avbeställde mina converse från Laredoute. Det skulle ta 3 mån för dem att komma, vilket jag tyckte var fruktansvärt löjligt. Så nu har jag suttit och surfat runt efter en utländsk webshop där man kan köpa dem, de är ju typ slut överallt. Plus att jag tänker inte betala 700 kr när de kostar 200 kr i USA.
Så nu har jag hittat en i England, där de kostar ungefär 400! Jag ska ha svarta och mörkröda, har velat ha det sen jag såg den lille killen i "The Blind Side". Se den föressten, Väldigt bra film!

Och nu en update! Hittade en, eller ja egentligen 2 klänningar som jag kan ha på bröllopet så nu ska jag med! Köpte ett par skor också, dom kostade 679kr var bara tvungen att ha dem! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0