baldag 1

Emelie fixar håret på kräsna lilla Matilda och snart ska jag sminka henne.

Imorse var jag hos tandläkaren och lagade två hål, så nu har jag väldigt ont. Jag missade min förra tid, så tandläkaren sa - Ja, det blir 1500 kr för att du missade förra gången. VA??
Så tyckte hon väl synd om mig så hon sa att hon kunde sänka det till 750. Men sen när jag skulle gå så var det krångel med datorn så hon sa att vi skulle strunta i det, så jag behövde inte betala! JA TACK!
Usch, det är jobbigt att vara arbetslös för man har ingen struktur alls. Ena dagen där, nästa dag där blabla. Det blir svårt att komma ihåg allt...

Intervju innan idag , hoppas på det bästa! Men nu ska jag inte tänka mer på det!


shopruche.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0