HEJ HEJ

Nu är vi uppe, ätit frukost och pratat om gårdagens händelser. Det var en väldigt hård kväll, det vet ju mamma hur det är! Först var vi lite folk hemma hos Sarah. Sen åkte vi ned till stan och gick till en reggaeklubb.. Inte riktigt min typ av musik som ni vet men det var roligt ändå. Innan vi åkte hem så fick jag äta på mcdonalds, så då var jag nöjd iallafall.

Lite bilder från igår...










Nu ska vi gå ut och promenera ned till stan, titta på älven och äta lunch. Kommer senare upp bilder på stan där alla björkarna finns!

hej så länge

Kommentarer
Postat av: matti

eyy coolingar låter som du har kul men se fan till att inte ha så kul som jag hade det du vet när...hälsa sarah!!!

2010-03-06 @ 17:26:38
URL: http://worldbymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0