fredag!

Ska jobba idag igen men bara till två så det ska bli skönt. Men GUD VAD ROLIGT JOBB JAG HAR!! Jag längtar nästan dit och det är väl så det ska vara. Kanske inte håller i sig på det viset, men det kommer nog alltid vara kul att gå dit. Jag tror att jag passar bäst på ett litet företag, där man inte känner sig som en slav. Visst, jag har lika lång lunch som alla andra men det gör liksom inget om jag sitter lite längre ibland om där är lite att göra. Det gör himla mycket att man får det, mina chefer är väldigt måna om att alla trivs! Så jag är väldigt glad över mitt jobb!


När jag slutat ska jag och frasse till Köpenhamn. Vi ska äta gott, sova gott och shoppa haha!


Nu ska jag göra mig färdig, börjar tio!





Jag och frasse. Hittade ingen bild från cph så det fick bli en från empire state building. Föressten idag åker frans kompis robin och hans tjej karolina till NY. buhu JAG VILL OCKSÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0