050209

Inatt hade jag en riktigt förjävlig mardröm. Den va typ att jag hade fått ta hand om en liten hund, en chihuahua tror jag, för att förra ägaren hade misshandlat den. Sen började folk jaga mig så jag fick hoppa ner i nått vatten och gömma mig men de kom efter och knivhögg den lilla hunden. Så fick jag vänta i flera timmar för att få veta om den klarade sig eller inte. Ja, något sånt.

När jag vaknade gick jag direkt upp för att kolla om Oskar fanns därhemma.

Och jag som ville bli vetrinär när jag var liten, hade jag aldrig klarat av.


Denna länkade min killkompis till mig häromdan...VEM lyssnar på denna??

Kommentarer
Postat av: johanna

Vilken jobbig dröm :O. Usch!

2009-02-04 @ 19:04:35
URL: http://johannafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0