hej

Jag jobbar och när ajg inte jobbar så ligger jag halvdöd i soffan och gör ingenting. Verkligen ingenting. Jag har nya bilder på kameran men jag kan inte lägga in dom här för frans datorer är cp. Och jag har en del nya kläder.. Imorgon är jag ledig så då har jag tid.
Jag har ätit så in i helvete mycket godis och skit denna helgen. FAN jag har inte tränat på skitlänge heller, så jäkla piss. Jag saknar mina timmar med emma på Gerda. Jag måste ta tag i det och träna efter jobbet. Tyvärr kommer jag jobba ännu mer från och med nu så då kommer det vara ännu svårare att ta sig till träningen. :(

Idag är det andra advent. Ingen advsljusstake tänd här inte, för Frans har ingen. Inget juligt i lägenheten för fem öre. Eller jo föressten, mitt glöggte jag fick i present. Inte något att hurra över. Så fruktansvärt omysigt. Jag vill hem till mitt hem, där är det juligt. 5000 ljusslingor, vanliga ljus, jupynt ja, allt vad som är tillåtet innan "jul".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0