typ....96 dagar kvar

det räknade josse o maria ut idag. 96 dagar kvar till studenten, är det inte underbart!? de gjorde även en kalender som de satte upp i matis!

alla var förvånade över att emma inte var i skolan, vissa trodde de va för att hon skulle slippa baka till scenografin imorgon hehe :P men det visade sig att emma gjorde sitt teoriprov och hon klarade det!! :D:D:D:D:D GRATTIS EMMSAN!!

oooh nu är det ungefär 21 timmar kvar tills vi träffas imorgon o jag e så jääävla festsugen så det inte är sant. haha ååh vad mysigt om vi sover på hotellet, det är sjukt skönt.
lite panik har jag däremot över vad jag ska ha på mig! Varenda gång, va fan!

idag har jag varit ooootroligt sugen på croissanter. tänker tillbaka, i somras i barcelona. 3 st för 0.90 euro
här hemma kostar dom 12 kr för EN!!!! förjävligt rent ut sagt. ska nog köpa en imorgon till frukost. ååh tänk, en croissant, stor glas apelsinjuice och gossip girl gudomligt

image135image136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0