skola buhuuu

idag kom jag jättesent till skolan, typ två timmar försent. kryckemannen blev lite pissed hehe
massa sthlm-snack såklart, sthlm-musik på, en förvånad hanna över att jag målade idag.
sen va jag en liten sväng på nova med mamma o matilda.


och nuuuuuuuuuuuuuuuuu sitter jag o väntar på att min pappi ska komma hem så jag kan lägga upp 08bilderna! :D:D:D:D:D:D:D

jaa.....o pepp på att festa är jag fortfarande. shit att de har hållt i sig sen i lördags :s men ganska ball ändå. fredag är fixat, födelsedagsfest på crown. de kommer bli fettttttttttt känner jag!

nån mer än jag som känner för en må-runda imorgon? jag tänker på carro hehehe
hmm jag vet inte vad jag ska skriva....jo jag köpte en klänning och tre läppglans i sthlm. jättebra jättebra.nä men läppglansen va skitsöta, typ två cm höga


nä nu räcker det ciao  sålänge

Kommentarer
Postat av: Carso

jaa! må-runda!!! imoron fest :D

2008-03-04 @ 18:45:46
Postat av: Emma

åååh mårunda. det får vi ha imoron fan. varför hade vi inte det i sthlm?

2008-03-04 @ 20:24:09
URL: http://heatherrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0