rubriklös

Imorse snubblade jag i trappan. Jag va ensam hemma, lite synd att ingen såg det. Ibland får jag för mig att jag kan lägga saker i trappan samtidigt som jag springer upp. Så idag försökte jag sätta ett glas i trappan samtidigt som jag sprang. Först skrattade jag för mig själv sen gjorde det riktigt jävla ont! Sen började jag skratta igen, bara tanken av hur roligt det måste sett ut. Nu har jag ett stort blåmärke precis i vristen så jag haltar lite smått.
Tur det va hemma o inte i skolan. Det skulle ju varit kul om något.
HAAAAAAhaha nu kom jag tänka på bordet, emma bim o sandra.

O van fan ska jag göra i helgen!??!?!?! Mina festbuddies e ju inte hemma. Sandra är på cup i tyskland o carro nyopererad. oj carro det låter som du har gjort något skönhetsingrepp hehe
agnes sa att man kunde hänga med henne, men näee hon ska ha mexikansk afton hemma med en massa tequila plus att dom ska möta upp typ skitmånga i malmö. Jag är tillräckligt ensam och inte nog hypad för att hänga på agnes tempo (speciellt när tequila är med i bilden)
Så det får kanske bli en stilla hemmakväll för mig imorgon.

eller inte

ciaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0