MALMÖET

Insåg precis hur rolig rubriken låter från mitt förra inlägg. Låter som något jag opererat bort...
sitter o väntar på att jag och pappa ska åka hem, måste fixa mig lite för vi ska in till stan sen o käka på italia.

jag kan inte bestämma mig, ska jag ut ikväll eller ska jag va hemma!? jag e sjuuukligt trött, har ont i huvudet vilket gör att mina öron blir varma. jag tror det är för att jag har mitt löshår haha.
andra anledningen till varför jag tvekar är för att jag ska på fest imorgon.
och TREDJE anledningen är för att jag har ont om cash. eller....jag har relativt mycket men jag sparar dem ifall jag ska resa i  slutet av sommaren. problem problem

Water, water everywhere but not a drop to drink. Lite så känner jag.



nu ska jag gå


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0