YEEE HANDBOLLS EM

yeeees, handbolls-em! äntligen är det nån bra sport på tv. okej, inte för att jag inte gillar fotboll men handboll e sjukt kul att kolla på! just nu paus, sverige-island... åhh spännande, hehe jag slår vad om att emma sitter och e helt stressad och skriker å sånt :P

idag hade vi kul i skolan, hehe gjorde iof inget på bilden men ska nog ta hem min tavla så jag får göra klart den.

Har tränat idag faaaan va skönt!

image87

Denna klänningen är snygg! det är typ samma modell som min från tiger, men min är gul med stora blommor på. en aning billigare också, 349. som hittat!

ciao


Kommentarer
Postat av: Emma

haha du kunde inte haft mer fel om mej. såg max fem min :(

2008-01-18 @ 16:51:51
URL: http://heatherrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0