skolaaa

jag pallar ärligt talat inte skolan längre. kom dit idag, så hade jag typ inga lektioner och sjukt lång håla och sånt så jag åkte hem och sov istället. sjuktskönt!
kollade också på film, säg att du älskar mig. jag har inte sett det innan men velat. den va riktigt obehaglig men väldigt bra.

haha carolina igår va ju bara för bra. jag gillar henne men jag tror faktiskt att hon på nått sätt spelar lite dum. men det är ju bara kul hehe

just nu vill jag ha en ranig tröja från indiska som elin kling har. den ser så mysig ut. den ser nästan likadan ut osm min favorittröja när jag var liten.
jag tror föressten att jag ska åka in till malmö i veckan o kolla på zara. de senaste gångerna jag har varit i malmö har det varit så fruktansvärt kallt så har inte orkat gå upp i stan..


Kommentarer
Postat av: SANSY

HEL LOVIS DIN FIIIIS

2008-01-16 @ 18:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0