seeeeg dag

precis som godiset jag köpte...idag hade jag och carro en dejt :Dvi va och hämtade mitt hår. faan va läskigt det låter..
men det blev JÄÄÄÄÄTTTEFIINT! jag passar faktiskt bra i långt hår! måste klippa mitt eget hår lite men jaja. hehe jag har inte visat mamma än, ska nog vänta tills hon ser det själv.

hmm inte gjort mkt i veckan. va ledig igår, väldigt skönt. skola idag, håltimme 3 ½ timme :/

lediga imorgon! sjuuuukligt bra skola jag går på. men men, ska träffa emmsan imorgon
oooh just deee nu e ju inte emma singel längre. jag är glad för hennes skull, sötisemma!


sitter just nu och svär över att jag inte är tjugo. eller iof så kan jag va det snart, med emelies leg men ingen annan är ju det så det spelar ingen roll :( bim fyller år på lördag men alla ställen har ju för fan 20



hade tänkt lägga in en gammal bild men bim den lille jäveln, man kan inte kopiera får hennes bdb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0