samtal från thailand..

      image51
Här är den klänningen jag vill ha till studenten! I blått, den e snyggast. Men vi får väl se..

Vid tretiden idag ringde morfar från ett internetcafé i Thailand! Han satt vid datorn medan mormor var och handlade :P Är jag förvånad? Nej..haha. Dom hade fint väder och det var varmt. Precis när han säger det tittar jag ut genom fönstret och det blåser och ösregnar! Så sjukt orättvist.


Jag och mamma ska till skissernas museum nån dag när Emelie är borta. Där ska visst va nån designer som har ställt ut sina grejer där. Hon har tydligen designat tyger m.m så jag kanske kan få lite ispiration där...

haha en till rolig grej, jag har tjatat sjukt mycket på mamma och pappa att vi ska köpa en kolsyremaskin. Så idag sa mamma till pappa: Duuu, vi kanske borde köpa en sån där kolsyremaskin! haha Då sa jag att då fattas vi bara en Draughtmaster men att jag kunde önska mig en sån i studentpresent. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0