Nova By Night

HAHAHA sjukt ball! När jag va på Nova idag så gick strömmen. Det blev helt mörkt och allt folk nja itne rusade men de gick fort ut från affärerna. Alla stod kvar och väntade men när inget hände så gick alla. Tänk va fullsmockad bussen måste varit! Dessutom uppmanade de folk att inte köra bil just då. Efter typ 20 min så tändes det igen.

IDAG ÄR DET SYND OM MIG!!! Eller nä, egentligen inte men iaf. Jag har inflammation i ryggen så jag måste antingen stå eller ligga ned helt cp. Jag e sjukt förkyld och har ont i halsen. haha sen när vi skulle hem från nova så precis när jag va vid bilen halkade jag! jag reste mig snabbt upp för att ingen skulle se mig. När jag tittar ned så har jag ett jättestort hål på mina strupbyxor(som kostade 200 spänn!!!) och ett stort skrapsår. :(
Det roliga med detta är att jag några timmar tidigare klagat över att allting händer mig. Utslagen jag fick över hela kroppen i somras, som visade sig vara ett förkylningsvirus + en massa annat från i våras. Jag dör av utmattning.

jag vill hitta på nått men jag vet inte vad, e sjukt sliten så palla ta sig in till lund. Kanske inte är så smart heller med tanke på halkan...


image37

Nu e de slut, goodbye ciggeluringarna. tills studenten..eller prag..NÄ FYYY LOVISA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0