musikal med pappa :)

igår va jag i köpenhamn med pappa och två från hans jobb. först gick vi till en restaurang där de hade hättegod mat! sen gick vi till teatern för att se musikalen "kungen och jag". den va riktigt bra! Dom hade gjort jättefina kulisser och kläderna var helt underbara. kanske för att det va diamanter precis överallt! alla klänningar va i en massa olika färger och i princip täckta med stenar.
det är mysigt att va med pappa själv!!! :)
när vi kom hem vid elva så hade emelie redan gått och lagt sig, hon kom ju hem från thailand igår. jag fick en massa presenter och tydligen så ska jag inte betala henne någonting. ååh hon e snäll min sis..

idag har det varit en bra dag förutom att jag vill skjuta min religionslärare. haha hon skällde ut mig för att jag kollade mig i spegeln på lektionen :p men så är det ju med gamlingar....hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0