Middag med Carro.

Carro frågade mig på msn om vi skulle äta ute idag, för hon va sugen på Grafitti. Tillslut blev det bara vi två, de andra va upptagna. Vi kom överens om att dom andra hade blivit typ slöa soffliggare :P
Så gick vi iaf till Grafitti, stängt. Coffee Piont har också bakad potatis så då gick vi dit, också stängt. Så då blev det burgare ist, som vanligt :P
Jag hade jättetrevligt, vi snackade om typ allt. Det är egentligen lite konstigt för jag och Carro har aldrig varit så bra kompisar. Men detta är helt klart det bästa skolåret någonsin, jag har också de bästa kompisarna någonsin!

Imorgon så ska jag, Carro och Bim träffas och fota. Blev inte av idag för Bim har ju pecis flyttat och jag glömde faktiskt bort det.

Hade det mest underliga samtalet med en kille som jag är typ bekant med, om min pälsmössa. Jääättepinsamt!!!


image69
saknar sarah, vi har inte setts på ett tag nu :( men ska ringa imorgon hehe

ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0