jag har tydligen ingen hobby..

..så eeh, är det meningen att jag ska skaffa mig en eller vadåååå???
I dont get it, är det så konstigt att va ute varje helg? Det är ju knappast så att jag är ensam om det...hehe
inte för att jag inte har något annat att göra, det finns ju många andra saker men det är ju sjukt kul!
Okej, det är varken bra för min ekonomi eller min kropp men va fffaaaan

Ute igår ja. det va jag, emma, arna, anna, johanna och joline. först va vi hemma hos johanna ett tag sen stack vi in till stan, till papaya:p
sen gick vi till kulturen, där va det kanske inte så jättekul
men det va ändå kul för det va längesen jag va ute med emma.

om ett tag ska jag in till stan igen (får nog snart flytta, jag tillbringar ju typ 90% av min tid i lund) för jag och bim ska äntligen fota. hmm funderar på vad jag ska ha med mig för kläder.............men nu ska jag duscha haaaaaaaaaj

image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0