Grattis Bim

Igår blev det förfest hos andreas. det var jag, carro, bim och sandra och andreas kompis. sen typ en halvtimme innan vi skulle sticka kommer en till av andreas kompisar. asså ärligt, när han kom in va det hallelujah moment OMG! tyvärr följde de inte med ut.. :(

jahaaa, sen stack vi till retro, vi hade dock lite problem med att hitta dit.
mjaaaa, där va trevligt. i looove att gå ut med dem, det va jätteroligt!!

hahaah jag måste bara skriva att jag inte tillbringade natten hemma. så imorse när jag skulle hem och precis gått  utanför dörren märkte jag att jag typ inte hade några pengar så jag blev så jääävla skraj att jag inte skulle kunna åka hem. pengarna låg i mitt pass, som i sin tur ligger i alexandras väska och pengar på mobilen har jag inte.. så jag fick gååååå från typ turning torso till centralen och sen upp till kungs, fy fan va jobbigt och jag var så fruktansvärt törstig så jag höll på att dö!!! jag hade precis pengar till bussen så det va ju tur!

image94
GRATTIS lilla bimsibim!!! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

var fan sov du!!?? vi har mycket information att utbyta!! ses i skuulan. och du? jag kan köra dej hem ;)

2008-01-28 @ 10:43:10
URL: http://heatherrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0