gott nytt år!!!


Äntligen 2008!
Igår, vid tolvslaget kände jag mig levande. Nu börjar jag mitt tjat om att känna sig levande, men jag har faktiskt börjat ta vara på de gångerna som jag känner så. Det är precis som att jag kommer ut från min lilla bubbla. Jag stressade ganska mycket igår men allt det försvann när klockan slog tolv. Jag började tillochmed gråta som jag sa att jag skulle göra.



Igår åt jag, Emelie, Christof och Nille middag hemma hos Sarah. Sen stack vi på fest hos Henrik i stp :p Sjukt konstigt folk, inte alls så roliga som alla andra, vem nu alla andra är.(?)
Jag var så inne i min kamera att jag inte märkte av drickan :P Vi tog sammanlagt 450 bilder!!! Sjukt många, men det va knappt hälften som blev bra haha.
 
Jag kan knappt tro det. 2007 är över. Det mest händelserika året i mitt liv. För mig kommer 2007 vara ett dåligt år, det har hänt så mycket skit så jag nästan höll på att dö! Såklart hände det sjuuuuukt många bra och roliga saker också. Jag kommer speciellt komma ihåg att jag och Emma blev mycket bättre kompisar! Vad skulle skolan vara utan dig, eller allt överhuvudtaget egentligen.. ursäkta mig för detta känsliga inlägg.

MELLANDAGSREA!!! Förresten så har jag ju hittat skor till balen! :D:D

nehe nu vill inte bliderna laddas upp :@ lägger in dem imorgon





Vilken lättnad med ett nytt år.
 Buon Anno, Gutes Neues Yahr, Happy New Year, Gott Nytt År!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0