crazy mother fucker...(ännu ett)

Yeeeah, imorgon börjar Carolinas program. Det ska ärligt talat bli kul att se det! Jag längtar nästan hehe! Men ärligt talat vad finns det annars att se fram emot  på en tisdag. Jo iof dom som känner mig vet att jag alltid klär upp mig på tisdagar, o de e ju kul. Bilden är ju rolig men ja..har ingen motivation, som vi brukar skylla på :P
Det ända dåliga är att jag är en dag närmare onsdag och då måste jag lämna in mitt nutida konst-arbete. Jaja, de e ganska chill, inte speciellt svårt.

jag har lätt lätt lätt hittat min nya favorit designer: 

Proenza Schouler

               
           
(pallar inte fireworka :P)
www.proenzaschouler.com

lateeeerr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0