åååhh Ipod Touch

Den måste jag ha! Haha jag har suttit inne på nätet hela kvällen på Victors nya I-touch. Vill egentligen ha Iphone men den e lite för dyr. haha vill hellre ha en macdator men kan nöja mig med en Touch för tillfället. Har velat blogga hela kvällen men jag fick inte rätt på det :P Haha kom precis på att jag har en helt ny kamera så jag ska inte klaga. Shit, jag har mått kass hela dan, men nu börjar det ordna upp sig :P
Hehe är hemma själv nu, så sjukt skönt! Har på punk på högsta volym ,så sjukt najs! (bla dropkicks nyaste album hehehohoho)

Jag fick ett jättefint halsband av Victor och Anton! Tur att emelie ska till Thailand så hon kan köpa fler till mig! :D

Åhh I looooove "fyllesamtal" :p okej, de va faktiskt inte det egentligen men eftersom det va vid typ två så räknas det som det, antar jag.



image64

Imorgon ska jag spela handboll!!!!! :D:D:D:D:D:D:D kanske gymmet med, jag får se :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0