detta är livet

yo G här ska jag chilla som fan.
image99
har inte sett fram emot detta förrens nu...kan inte vänta längre.
ska gå och lägga mig nu, vill vakna upp i backen med min kamera och en svinkall coca-cola.

okej seriöst. jag pallar nicht pissesverige mer, jag är trött på allt som har med detta landet att göra. skulle mer än gärna kunna stanna i Österreich, men jag vill ändå hem efter en vecka för då ska vi till stockholm!!!
damn jag blir heeeelt cp så mycket jag längtar! Tänk de va ändå längesen vi beställde tågbiljetterna o allt...
Ska bli roligt som en avslutning, jag kommer sakna dem så otroooooligt mycket efter studenten. (Hej det är jag som är lollo och kan med ett ord beskrivas som sentimental)

BYEBYE <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en trevlig alla hjärtans dag! :)

2008-02-14 @ 00:36:06
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0