bloggis, bloggis

sitter inne o läser sophies blogg på stureplan. har varit en sjukt dålig bloggare på senaste tiden. ska läsa elin klings nu med, men jag gillar sophies bättre!

sitter just nu och beklagar mig över en sjal jag inte köpte i lördags. det var som en palestinasjal fast vit och glittrig. kostade bara 169 spänn eller va det nu var, blev väldigt förvånad då affärens övriga utbud bestod av bla. mulberry, oddmolly, ted baker victoria beckham m.m... men så blev jag jätteförvirrad och kunde inte bestämma mig så jag la ifrån mig sjalen. då kommer de en jävel o tar den! jag e så jäkla dum, den va ju skitbillig! gris också..
sen så är min absoluta favoritjacka på rea. jäkligt kass rea dock. den kostar typ 5500 o sen 30% på de. inte ett reakap alltså. men den är så himla fiiiiiiiin. en glansig typ "lack" jacka från belstaff, to die for med andra ord...

men stockholmsresa eller en jacka för hmm ja vad det nu blir, de va ju lätt. pallar bara inte släpa runt på min feta jacka där. jag hatar den


snart ska jag till gymmet. pussihajhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0