blääää

jag e skitmätt. jag har ätit amerikanska pannkakor precis. sen åt jag ganska mycket godis innan idag. det va fetehannas fel för hade inte hon köpt hade inte jag...

åter till varje veckans i-landsproblem, hahah ee näääe
o vad fan händer i helgen? ska man på fest, ska man till malmö eller ska man till godset???? det är den STORA frågan.
1. jag är för tillfället inte så pengaförmögen, har näst intill supit upp all my money
2. pallar man malmö?
3. vad är roligast på lördag, fest eller godset?
4. eller ska man rent av ta både och?


åhh alla dessa problem, vad ska man göra?

MEN DE LÖSER SAAAAJJJJJJJ

image256
nä det är nog dags för björket snart med säs, ja hanna du ser rätt BJÖÖÖÖRKET

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0