My Secret....

ska kanske min utställning heta. Eller End of the road..? Jaja skitsamma. Inatt kom jag iallfall på hur min skulptur ska se ut. Tänk ifall jag hade kommit på allt innan vi började skolan i somras. Då hade man fan haft MVG+++++++++++++++++++. Men det hade man ju såklart inte så det är många bildlektioner som jag bara har suttit.
Idag har det varit en ganska okej dag. Är bara sjukt stressad, vilket jag egentligen inte borde va men det är jag. Jag har två prov på onsdag så jag får väl se hur det går. Jag har bara så sjukt svårt för att börja plugga, det går bara inte. Efter flera timmar av velande tar jag fram böckerna men det enda jag kan tänka på är bildupgifterna, kläder kläder och ja kanske kläder. Det måste vara något tecken på att jag ska jobba med sånt. Men samtidigt som jag vet att jag inte är intresserad av något annat jobb så känns det som om att jag kanske bara är väldigt ytlig och inte har något liv, för nästan alla tjejer har ju kläder m.m som intresse. Men, jag vet liksom inte hur mycket tid jag spendrar på att tänka på kläder och allt kring kläder. När jag är ledsen är faktiskt det det enda som gör mig glad. För en tidning piggar ju alltid upp eller kanske en ny klänning eller något.

Är det dags för mig att skaffa ett riktigt liv någon gång?


Jag vann föressten auktionen på plånboken och spegeln, så nu e jag glad!!! Dessutom kommer jag nog få paketet snabbt eftersom säljaren bor i Malmoe.

Imorgon måste jag handla julklappar, sjukt jobbigt. Plus att jag måste köpa present till Sarah.

ciao mi amore <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0