Julafton!

Herregud, omg, jag har glömt bort att blogga. Eller snarare, inte haft tid att blogga. Det har hänt otroligt mycket denna veckan. I och för sig blir det förra veckan egentligen.

I torsdags va vi på Herkules, jag, Emma, Hanna, Agnes, Alexandra, Carro, Elise, Johanna. Shit! Fick jag med alla? :P Hanna va dock där inte så mycket för det var ju TVM:arnas julfest. Första gången jag sett Hanna riktigt full!
Träffade först Agnes och hennes dejt Kim, som btw e en riktig kändis för mig och Emma. Sen gick vi vidare till Herkules. Där hälsade jag på några andra lugispelare, så jag har kanske skämt ut mig. :D
Jag och Emma hamnade på efterfest hos två(en) kille på Fäladen. Skönt med nära gångavstånd till Emma. Vi mådde lite dåligt på vägen hem men det klarade vi upp innan vi gick in :P

Fredag, skolavslutning. Lite bakis men skitsamma. Drack med hjälp av de andra upp en 2 liters Cola, sjukt gott! Va på kvällen med Emma, Matilda och Arna. Arna ville sticka ut så vi åkte in till stan för att sätta oss på Tapatio :P
När jag ska plocka upp mitt leg från fickan liger det inte där! Jag får lite smått panik och kollar igenom alla fickorna. Nu har jag glömt att nämna att jag trodde att mobilen på morgonen. Vi gick samma väg på morgonen när vi skulle till skolan som när vi gick hem från "efterfesten". Vi hittade såklart inte den så vi gick för att ta bussen. När vi står där kollar jag i den enda fickan jag inte kollat i fem miljoner tidigare. Där ligger min kära mobil. så, åter tillbaka till passet. Jag ringer hem, inget pass där. Vi får idèn om att jag kanske tappat det på Herkules. Jag kommer då på att jackan ramlade bakom soffan där inne men jag pallade inte böja mig bak för att kolla om något trillat ut ur den. :P
Vi går till Herkules, kollar in genom fönstret och mycket riktigt ligger mitt pass där! Jag berättar för vakterna och får gå in och ta passet med allas blickar på mig :P

Vi sitter på Tapatio, jag och Arna har köpt oss vars en cider. Det märktes att jag va bakis för jag blev lite påverkad av den. Ciggen gör också susen!

Ja och nu sitter jag här, 7 minuter efter 12, dagen efter julafton. Jag har hela dagen påpekat att julen snart är slut! Pappa blev galen på mig. Speciellt när jag påpekade det när jag öppnat alla mina julklappar.
Föressten så är mycket nöjd över mina julklappar! Jag fick bland annat en pälsmössa :D, chokladfondue+choklad, smink, två parfymer, örhängen, krämer, presentkort på MakeUpStore. En reflex från mamma och pappa, så att jag är säker när jag e ute och rumlar på natten :P.

Tjock har jag också blivit :P Nä det har jag inte, men gud vad mycket choklad jag har ätit! Fy fan vad onyttigt. Men jag hörde på tv att man inte skulle bekymra sig om vad man åt melan jul och nyår utan mellan nyår och jul! Hehe lite kul.

Jag känner mig nördig som sitter vid datorn. Jag känner mig nördig för att jag skriver världens läääängsta inlägg som ingen tycker är intressant :P

Godnatt men framförallt, GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!! JAG ÄLSKAR JUL OCH NYÅR FÖR DÅ KÄNNER MAN SIG LEVANDE!
ciaooo

image15
crazy i hannas kök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0