baldag 2

Igår kom jag hem vid tolv och fick nästan direkt börja att fixa Matti. Vi började med håret, vilket visade sig vara svårare än vi trodde för håret vill verkligen inte! Men efter 1000 hårnålar och extremmycket spray så satt den! Sen var det sminkning, och den blev mycket bättre än i måndags. Rosa, grått, svart kajal och lösögonfransar så såg hon ut som en FILMSTJÄRNA!

Väntade 2 timmar, fikade med julmust och wienerbröd. GOTT!

Kl 5 in till Lund och grand för att titta på det lilla djuret. Ej förvånad att hon kom vid kvart i 6. "Jag är inte arg, bara besviken", sa jag till henne. Det sket hon i.

Jag, mamma, Emelie och Frans gick till Stortorget och åt middag!

Sen kom jag hem och var dödstrött!

OCH, MINA CONVERSE HAR KOMMIT IDAG!

Nu ska jag gå och scruba, måste göras innan tanningen haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ojoj men det var fint

2010-06-20 @ 12:58:33
URL: http://worldbymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0