snöstorm *¨*¨*

Åh, kunde inte snön kommit lite tidigare. Skulle varit perfekt om den kom den 21:e så den fanns där på julafton och INTE NU DEN 3 JANUARI! Jag drömde att det började bli varmt och att jag hade surfarshorts och linne på mig :D Men tyvärr..
Jaha jag har länge funderat på balklänning och jag kan inte bestämma mig. Känns fjantigt att hålla på med det redan nu men det måste man. Annars finns det bara fula mintpastellgröna och grisrosa klänningar kvar. Och ifall jag ska sy upp är det hög tid.
Jag är redan sjukt stressad över alla arbeten vi har att göra i skolan. Jag e så trött på det! jaaaajaaa..

Här är några klänningar jag funderar på:
1. Under en längre tid har jag varit väldigt inne på denna gula..Finns att beställa på internet. Den e ju så sjukt snygg!! Men frågan är ifall jag skulle kunna ha den. Känns som att man måste va sjukt smal för att den ska sitta snyggt....
2.Denna klänningen säger man inte nä till!!! Dream on att jag skulle ha en haute couture-klänning på balen.
3. Nu är jag mer inne på denna klänningen. En Nina Ricci som Silvia har haft på en Nobelmiddag. Mamma sa att man kunde få tag på randigt tyg nånstans, så vi ska kolla efter det!!!

        image28

Ska till Carolina Gynnings utställning imorgon och jag pallar inte att det ska snöa. Jag gillar inte att gå med min feta vinterjacka i Malmö, jag vill va fin i kappa inte fet i vinterjacka! Alla jag känner vet varför jag alltid vill va fin när jag är i Malmö.

ciao sov gott i snöstormen.. *¨*¨* *    *      ** och jag skickar en kram till emma för det va ett tag sen vi sågs...:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0