navigation chaos

ååh, jag har sjukt tråkigt...jag har ingenting att göra. pallar inte sticka ut för jag e fortfarande förkyld.
va på carolinas utställning idag. jag trodde hon hade en helt ny men de va bara några tavlor som va nya, annars va allt annat gammalt. fikade på wayne's, de va gott!
fick mina skor från asos igår och dom passade! :D va inte säker ifall dom skulle gör det för emelies va för små.
hmm, ska nog in till stan imorgon och köpa mig en till pälsmössa, fast en brun denna gång:)

Min julshopping iaf: 

                   


          

                    

Kommentarer
Postat av: Emma

haha tröjan är najs

2008-01-07 @ 16:09:17
URL: http://heatherrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0