HAAAAAAAAJ!!!!!!!!!!

jag kommer inte på någon bra rubrik så tar ett kul citat från hata göteborg

så jäääävla skönt med fredag :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

idag har vi tagit fem miljoner bilder, men ingen blev bra på mig, jag skojar inte hahaha
idag va de en najs dag, först italienska på morgonen sen lediga i tre timmar. sen vår sån scenografi grej, musikalen-sak. ja jag försöker komma fram till att vi är med i dekorgruppen till musikalen. vi gör just nu masker, det är jätteroligt och dom kommer bli väldigt fina. jag kommer typ dränka min i glitter hehe

idag ska jag ut med carro och hennes kompisar, de ska bli ruuligt!

nu ska jag sova och kolla på film 


image93

här är de kära barnen caroline och agnes haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0