lalala

Im happy! La redoute hade 30% på allt mellan kl 6 och 10 så jag köpte dessa älsklingar som jag så länge velat ha! Nu är jag lagom lycklig.

Innan idag turbomålade jag färdigt en tavla för idag var det arbetsprovsinlämning på Östra Grevie. Jag lämnade litta tavlor och litta skisser. Som ni kanske vet så skissar jag ju ALDRIG, så här om dan fick jag sätta mig ner och börja helt enkelt. Tror det var kanske 3,4 år sen jag skissade senast. Började med en på Nicole Richie som blev sisådär. Efter det en på Whitney Port och den blev riktigt bra!(För att vara jag..) Ska lägga upp den på Whitney senare. Nu har vi ju en superskrivare med scanner så då blir det lite lättare att lägga upp här.

NOW övningskörning till Lund och lämna Matti, hon ska till Prag. Jävla lyckost... buhu


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0