umeå










Nu har jag nästan precis vaknat här i Umeå. Här är mycket snö som ni kan se, men fint väder ska det vara idag. De två första bilderna är på Sarahs etta. Den är väldigt mysig och jag skulle nog trivas här (om jag hade velat plugga här menar jag) Sen är det sikten från dörren och den andra är från fönstret.
Sarah är i skolan så jag har nu fram till tolv på mig att göra mig färdig, sen ska vi mötas upp vid skolan och åka in till stan(?). 

Nu ska jag äta frukost och lyssnar som vanligt på eros på spotify. Förresten sån tur är, så har Sarah mobilt bredband denna månaden så då kan jag uppdatera frekvent.

BYE BYE sålänge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej !



Ser mysigt ut med all snö, men förresten snö har jag ju sett tillräckligt den här vintern. I Umeå blir det väl inte vår förrän i maj ...



Ha en bra dag i solen.



Pappsen

2010-03-05 @ 12:29:51
Postat av: Din lilla mamma

Hej Disan! Vad roligt o se att hon städat inför ditt besök. Ser ut att vara en trevlig liten lägenhet o omgivningen ser bra ut. Ha en trevlig dag på stan.



Häls, Mamma

2010-03-05 @ 13:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0