mars, 5

Nu har vi varit nere på stan. Man fick ta bussen dit, tog typ 10 minuter om ens det. Vi fikade på ett väldigt trevligt café, var förut en gammal kyrka tror jag. Två av sarahs kompisar var också med. Jag åt en väligt god ciabatta med currykycklingröra. Efter det gick vi i affärer och sen en vända in på systemet innan vi tog bussen hem.

Nu sitter jag vid datan och sarah vilar lite innan vi ska börja fixa oss. Vi ska äta färskpasta så det ska bli gott.
Till efterrätt ska jag äta mina Djungelvrål, travel pack från flygplatsen.



Hittade ett par fina skor från vagabond. Dom är inte vita utan beiga äggskalsaktiga. Dom kostade 600 det tyckte jag va lite dyrt, så nä mamma jag köpte inte dem..... jag köpte en skinnjacka istället!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Tack för att du inte köpte dom där skorna ... Skinnjackan är säkert finare, och förhoppningsvis inte så dyr heller ...



Ha en bra fredag i Ume !



Nu en liten hälsning från din mamma.



Imorgon är jag ensam hemma så jag skall åka in till Ina. Vi skall laga mat tillsammans och dricka vin (!). Ha det bra så hörs vi. /Kram mamma

2010-03-05 @ 19:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0