thursday.. going on friday



Hej hej!
Jag har lite att berätta... Häromdagen bokade vi våran resa till USA!!! Vi åker den 26e december och kommer hem den 10e. De vi ska åka med heter Robin och Karolina. Vi ska först till Miami där vi ska vara i tio dagar. Resterande fyra dagar ska vi spendera i Las Vegas. Och Frans är sååååå lycklig att han äntligen får åka dit, speciellt till Grand Canyon.

Sen så i lördags (snart en vecka sen) såg jag två stjärnfall. Tänkte hela kvällen på att jag var tvungen att önska mig någonting men sen när jag väl såg dem så stod det still. Mamma tyckte jag var dum som inte önskade mig något...

Igår på jobbet, fick jag vara med att välja vilka skor vi ska beställa hem inför våren. Det var faktiskt väldigt roligt, för just sånt är jag BRA på!!


Nu sitter jag och tittar på Sagan om ringen, 3an. Matilda och Johan har sett de andra två filmerna under dagen så jag hoppar in sent i deras maraton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0