28 februari

Då ska vi se melodifestivalen i Malmö!

Carro, om du inte har kollat det redan:

Deltävling 4: lörd 28 feb 2009 i Malmö Arena, Malmö
1. Agnes | Love Love Love
2. Star Pilots | Higher
3. Susanne Alfvengren | Du är älskad där du går
4. Anna Sahlene & Maria Haukaas Stroeng | Killing Me Tenderly
5. Thorleifs | Sweet Kissin' In The Moonlight
6. Sarah Dawn Finer | Moving On
7. Next 3 | Esta Noche
8. Malena Ernman | La Voix


Ganska okej artister ändå tror jag. Skitsamma, jag har inte varit i arenan än så det blir nog kul ändå!


Kommentarer
Postat av: Coco

jag har kollat hade velat at måns kom men de blir ju skit fett!! vi måste vara riktigt finklädda med!

2009-02-07 @ 00:39:17
Postat av: chipsmongo

Ett skit-startfält. Enligt min mening :P



Kolla gärna våran blogg. Finns några inlägg om årets festival! :)

2009-02-09 @ 19:56:09
URL: http://chipsmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0