....

Detta är ett inlägg till mina nya vänner Agnes och Josefine. I början var vi inte alls kompisar men sen började vi umgås mer och mer i skolan och nu tycker jag att dom är helt underbara!

Agnes har ett härligt skratt och är alltid glad. Hon har rolig humor och är påhittig. Hon har känsla för stil och hon är väldigt snäll.

Josefine är en av världens sötaste. Hon har ett jättesött leende och är en väldigt snäll liten människa. En sån som man bara vill gå fram och krama! Hon är lite hemligt finurlig tycker jag.
Hon är inte alls vad jag trodde att hon var. Jag trodde inte att varken Josse eller Agge ville va med oss för dom ville inte riktigt öppna upp sig men när dom väl gjorde det så är dom heeelt underbara! :)

Idag är jag sentimental och ville därför skriva lite om dessa två personer.

PUSSAR OCH KRAMAR TILL JOSSE O AGGE!!!

och till er andra också
ciaohaj

Kommentarer
Postat av: JOS

Hihihihihih *tår i ögat*, du är underbar!
Jag

2008-05-31 @ 04:26:10
Postat av: JOS

Jag hjärta lökarna

2008-05-31 @ 04:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0