:D:D:D

Nu har Lovisa äntligen kommit på hur hon vill ha sitt hår till balen. Så jävla skönt men fy fan vilket jobb det har varit att planera allt... Plus att denna veckan har jag inte haft någon tid över alls. vi har spenderat all vår tid på teatern. Min familj har knappt sett till mig, har bara varit hemma och sovit. Men alla lökar har jui varit där med så det har varit okej ändå men fan vad trött jag är på musikaler nu. blääääääää


Idag ska det bara bli hederligt drickande men innan dess så är det sista föreställningen. Enligt "planeringen" kommer vi va klara ungefär vid tolv o det är ju helt lagom!....musikalfest i hannas partykällare låter jävligt farligt......


OM TRE DAGAR ÄR DET BAL!!!!!!!!!!!!
OCH OM 13 DAGAR TAR VI STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cmf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0