PARTYY

nu är jag ganska så stressad. har precis duschat o jag ska åka om typ en och en halv timme :O:O damn hur ska jag hinna det??

var på jaegerfeldts för en stund sen med carro, agnes o elise. vi har valt ut klänningar för imorgon, vi ska göra reklam för jaegerfeldts på kuturen.  mingla, göra reklam o o typ förfesta! skulle vidare till slagt sen eller vad det nu va. jag ska ha en jäääättefin cocktail-klänning som är svart och glittrig. den är jättepuffig, vi kommer va söta tillsammans då våra klänningar matchar.
gud det var längesen jag va såhär stressad o kunde skriva så fort aaah
nehe nu får jag fortsätta, o just de kamera måste vi ha med heheeh

GRATTIS BIM!!!!! jag lovar att komma o hälsa på dig i london! :D vi kommer sakna dig, tur att du inte åker förrens till hösten.
dont forget hennes utställning på söndag!!

ciao <3

Kommentarer
Postat av: em-mma@

hata stress
ha det så kul ikväll! :)

2008-03-07 @ 17:20:25
URL: http://dinelsklingspussy.blogg.se
Postat av: cathrin

åh glittriga klänningar är så fina (oftast)

2008-03-07 @ 17:21:06
URL: http://cathriny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0