österrike-väder :):):):)

åååh vad fint väder det var idag! :D man blir sååå lycklig! jag bestämde igårkväll att jag inte skulle till skolan idag, men jag fick så dåligt samvete när jag vaknade och såg vädret så skola blev det.

"vi" sågs inte så mycket i skolan idag, men lite hann vi prata om på lunchen. fick veta hannas åsikt om att blogga. tydligen urlöjligt och töntigt. visst, det stämmer in på fjortisbloggarna men själv så tycker jag att det är ganska avkopplade. föressten så sover man mycket bättre om man får ur sig vad som hänt under dagen och hur man känner sig. så då är ju blogg en bra idè!

carro och jag har bestämt att vi ska till stockholm efter studenten! så är det. vi diskuterade även festen på fredag. oooh det ska bli roligt, hyra crown där vi ska förfesta och sen öppnar klubben. det blir ball hehe
känner att man måste vara noga vid val av kläder, måste ju anpassa kläder efter folket :p

blää nu är min pappi i italien och åker skidor, sjuuukt orättvist. jag vill också åka skidor och bara leva lyxliv :(



nu är det greys,,,,,,,, ha en bra morgondag ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0