okej detta är min helg:

fredag: jag och sarah sitter o småsuper lite hemma...eller ojsan nä föressten vi åt fort som fan, jag gjorde mig iordning fort som fan, sen tog vi oss in till malmöeeeeet fort som faaaaaan. vi drack på vägen.
träffade hanna o bim där o sen åkte vi vidare till vellinge där viktor hämtade oss. förfestade där, sen tog vi taxi till hipp.

JAG SKA ALDRIG MER GÅ TILL HIPP! SÄMSTA JÄVLA STÄLLET! de andra gångerna,  visst ball men näee. blev bokstavligt talat bortslagen från baren av några jävla möllen asså haha
nä men ärligt, vad är det folk inte fattar! man går till baren o beställer sen går man för fan. ska man stå o småprata kan man väl fan göra de nån annanstans! det roligaste är ju att jag fått höra att jag är, enligt viktor, en synonym av ordet tacky. kommer inte ihåg det exakta ordet. men bryr jag mig!? hahahahhaha näääeee, stämmer det!? va e de för jävla påstående

men tjena stadig fylla, va de iaf

NU, lördag: vi va hemma hos sändy. jag åt skräpmat. vi tittade på melodifestivalen. carro blev lycklig för att charlotte perelli vann. jag drack ett uuuutsökt vin. ursprung: australien. Föredetta ägare av vinet: vill man inte veta.

vi stack till godset o de va ball.  höll mig levande på fredagsfyllan. sandra däremot, jag undrar hur hon mår idag. men hon hade roligt iallafall. hon var så glad när hon stod och dansade så söt i sin prickiga klänning. nu ska jag inte utesluta mannen som hotade att slå henne: "DUUU! INTE EEEEN GÅNG TILL!! DÅ JÄVLAR!" ääh hon råkade ju bara slå till honom lite i huvudet.

förväntar mig fest i veckan bara så ni vet, speciellt av dig carro eftersom du snart kommer va sjuk. :(

lalalala nu ska jag gå o hälla i mig 2 liter cola :D

Kommentarer
Postat av: Carso

haha klart vi ska festa!! sen måste ni ha tråkigt i två veckor för jag vill inte missa något :P haha

2008-03-17 @ 23:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0