malmö stada

halluu. idag vaknade jag vid halv elva, mamma ringde o väckte mig för jag skulle träffa matilda i lund. när klockan är, enligt mig, 24 över elva ringer matilda o frågar var jag är. då har jag kollat fel på klockan så den är en timme senare. förvirrad. kan bero på att jag va uppe till fem i morse hehe...
först åkte vi till malmö och lunchade med pappa på olearys. god mat. hamburgare. jag är uppe i runt 20 st på bara en och en halv månad kanske, inte bra för mitt ballöfte...
vi gick lite på stan, men sen blev vi trötta o åkte hem. är inte heller så kul o gå på stan utan pengar :(:(

sen träffade jag carro i stan för hon ville äta hamburgare på max. :P
vi satt där i 3 timmar, borde kanske gått lite tidigare då det kom in fyra killar, varav en av dom säger: "Dom tjejerna sitter på samma ställe som förra gången". haha hmm

o nu e jag hemma, smått deprimerad för att det snöar. OCH för all denna blogghysterin, känns inte så kul längre. speciellt inte när sånna som blondinbella får så mycket uppmärksamhet för så lite jobb. VEM, jag säger Vem vill läsa om vad blondinbella ska göra under dan!? idag ska jag bli intervjuad, sen ska jag bli plåtad o idag har jag bara levt på caffelatte.........fuck henne säger jag. och enligt henne skulle det ligga mycket jobb bakom, mycket research..hmm tror inte det va.

nä bloggvärlden har blivit blondinbellat, med andra ord förstörd.

ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0