jag är velig

jag kan inte bestämma mig om jag ska ut eller inte. alla e ju upptagna så jag har egentligen ingen att gå ut med. men hanna jobbar ju så då kan jag snacka med henne :P
jag va hemma igår så jag är lite rastlös. sitter o lyssnar på stureplans-låten o man kan ju inte bli något annat än peppad när man hör den
borde ringa o fråga om de e ball på kulturen men klockan e inte så mycket, dom öppnade för typ 25 min sen.
bläää jag kan inte bestämma mig. jag sitter o youtubar, dricker xider med sourz pineapple. det är gott! har dessutom ett martiniglas så då känns det ännu mer fancy, speciellt när jag sitter med ett bettyboop linne o en handduk på huvudet haha

Kommentarer
Postat av: Carso

jag är hemma :D:D:D

2008-04-03 @ 21:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0