fantastic baby

daaaaamn emma vad du har varit aktiv bloggare den sista veckan. jag känner mig som en svikare, inte skrivit någonting om veckan i österrike....dålig stil. och bilderna från österrike kan jag inte lägga in för jag har blivit av med sladden! nä lovisa nu får du ta dig samman

hehe fick vääärldens bästa sms av mange idag o jag ska skriva det exakt som det stod!:
Tja lovisa. jag vet inte riktigt men min mamma hade pratat med lotta. Hon sa ngt om att jag hade lovat dig om att fixa in dig på ngt ställe. Har inget minne men om de e så? Så säg bara till. Ha d gott puss

yeeeeaaaaah. kära mange, det uppskattas!

Postat av: carso

åååh vad vi älskar de!! sjuuuukt najs

Postat av: Emma

hahahahah fan va ball det va! "and maybe som mejkin love" :P Håll upp händerna ;)

gud det värmer upp hela min kropp. iiihhhhhh.....okej emma, jag håller upp händerna!
den helgen glömmer jag aldrig, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0