äntligen

har jag nog kommit på syftet med min utställning. det känns riktigt skönt. och hade jag inte rätt än en gång. jag skulle komma på det när det bara var kort tid kvar att göra det. ska vara färdigt på torsdag och jag mår helt underbart. har inte mått bättre! ska göra det sista imorgon och på tisdag. den kommer ligga på top tio med carros, sandras, emmas o de andras :D

ska åka till köpenhamn och inspektera magasins nya utbud. det är livet !!!!

image166
visst är den snygg? kanske inte så vårig men helt underbar ändå. sjukt snyggt med alla dragkedjorna.

åter till amy winehouse konserten. eller nääe den e slut. då blir det the golden compass o surfs up istället!

Kommentarer
Postat av: LieMie svarar

Haha, vilket sammanträffande! Men du vet vad man säger.. great minds think alike. :p
Mvh LieMie

2008-03-24 @ 01:02:30
URL: http://liemie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0