Jag saknar mina lökar!

Denna veckan har jag varit och jobbat hos min pappa. Så fruktansvärt tråkigt så det finns inga ord. Men vad gör man inte för sin lilla pappi.
Jag är ganska deprimerad för jag kunde inte åka till West Coast Riot. Ärligt talat, det gör ont i kroppen bara jag tänker på det.
Idag har jag köpt ett par skor på rea på zara. Jag tror att jag har ekonomi som tillåter storshopping men ack nej. 2000 på typ lite mer än en vecka. Det är inte helt okej. Men jag ska nog dit imorgon och köpa något mer. FETREA!!!

Nu ska jag gå och köpa burgare på BK! så jävla gott 

Imorgon ska jag hem till bimsan och göra jag vet inte vad. jag vill ut. Men jag är ändå glad för jag får träffa några av mina lökar! :D Det finns inget bättre <3

Ikväll ska jag va med älsklings S.

PUSSPUSSciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0