Victoria Secret-show

Va hos farmor och åt middag idag! Jättegott men väääldigt onyttigt, glass, choklad, godis. Ajja, jag ska köpa nytt gymkort nästa vecka så det fixar nog sig :)
Kollade på Victorias Secret-show, fast bara ett tag. För sen ville inte Emelie titta mer. Hon sa att man bara kände sig tjock och ful... :P
Imorgon måste jag gå upp i tid, för annars kan jag inte sova på kvällen. Det kan jag nog inte ändå...
Ja, stan, ska till Jägerfeldts och se om pälsmössan är kvar. Har tänkt på den i flera dagar nu,  den skulle passa så fint till mina boots. Och Boss-väskan på Marty, JAG VILL HA DEN!!!

Sängen och min tråk-roman kallar! Vet iof inte om den är tråkig, har inte börjat läsa den än haha.


image40

Kommentarer
Postat av: Emma

fan jag får ångest av att se din hemtentamen bild :P

2008-01-07 @ 16:12:29
URL: http://heatherrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0