städning..

Jag har äntligen tagit tag i städningen angående mitt rum. Det se förjävligt ut..kläder på golvet, på sängen, på min stol och på skrivbordet. Tänka sig, att det gömde sig en dator där under. Hmm, jag ska nog börja använda den snart. Pallar inte sitta vid datorn utanför mitt rum när jag har en egen på rummet. Men de e sjukt jobbigt för jag har verkligen ALLTING på denna datorn...

Va inne på den sämsta bloggen någonsin.  Ändå är den en av de mest uppmärksammade bloggarna. Katrin Schulmans...SÅ JÄVLA DÅLIG!!!

Funderar på vad jag ska ha till mina nya jeans imorgon. Jag ska nog ha min pälsisväst. myysss
Inte med basketlinne såklart. liite för mkt pimp asså

image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0