shit va jag e trött

De va sjukt kul att träffa alla idag! Hahaha våra intensiva diskussioner började direkt och jag gjorde verkligen INGENTING idag på bilden. Jooo, jag tejpade upp två papper på min tavla. hehe
Sen åkte jag till nova, köpte mina g-star jeans. Åkte själv... sjukt tråkigt men vi har ju hemtentan så alla skulle hem och plugga på den. Jag e så sjukt dum!! Emma frågade mig igår om hur det gick med tentan. Så sa jag ähh jag har gjort litem en ska göra de mesta i vekcan. Vadå i veckan, det ska ju lämnas in på onsdag! Så så korkad va ja, tar fel på dagarna. Inte bra.

image45

JULLOVSBILD :D samma dag som vi slutade och vi hade varit ute hela natten. näästan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0